LördagsMorgon^^

Är på jobbet nu och värsta blogg diskussionen med Lousie. Visste inte att hon hade blogg ;P • Hahha, men i alla fall tänkte jag berätta lite om fredagsmyset igår hos Mimi ! Så efter jobbet åkte jag till Sasom’s Kök, alltså mimis jobb. Tog ju lastbilen i och med att jag hade planerat att packa in alla saker hemifrån (gick inte enligt planerna). Så vi satt och pratade där tills dom stängde restaurangen, sen packade vi in oss allihop där fram i lastbilen. Mimi satt i mitten eller stog rättare sagt. Moi satt på golvet och Kevin satt i passagerar stolen. Hehehehe, trångt men vi lyckades få plats. 😉 Släppte Moi i stan på vägen mot Mimi, vi stannade i Statoil och hyrde 2 filmer. Super bra bägge 2 faktiskt. Inga nyheter men dom är bra! Ena hette ”1408” och den andra hette ”The Passion of The Christ”. REKOMENDERAS! Hehehe! Vi låg i sängen allihop och pratade och vi hade super mysigt. Mmmmm • Kom hem typ lite efter 2 inatt, somnade nästan direkt när jag kom hem. Så självklart var jag piss trött imorse, haha!  I och med att jag hade lastbilen imorse så gav jag mig själv ett mission – att backa in på bakgården , I MADE IT ! Trodde inte jag skulle klara det men fan va sköööön jag är  ^^ ! Känner mig nästan som ett PRO redan, tihihi !

Så nu sitter jag i kassan.. Och här kommer jag sitta typ halva dagen. Drack min frukost shake med Passions frukt smak 😀 Visst den ser inte så god ut men det är dunder god! Det är också en av produkterna från Xtravaganza, men den här är som en färdigblandad shake 😉

Posted on april 9, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

