Börja flytta ut !

Idag tar jag lastbilen hem för att få tömma ut lite kläder och massor med ikea påsar hemifrån. Inte bara det, ska nog ta hyllorna i badrummet och Mattan kan jag ju också ta. Vet inte om jag får hjälp med detta idag men kanske. Hoppas det, annars får jag väl göra det själv. Jag ska med andra ord ta ut allt som jag inte kommer använda. Allt som för det mesta bara ligger och slöar ;P Hehehe! Ska bli skönt att få det lite tomt där hemma. Tycker det är saker över allt nu. Jag ska nog fixa disken och dammsuga också idag. Och imorgon kväll kan jag packa ner all mat som finns i skafferiet, eller inte allt. Ska lämna kvar lite till isa också. Men det mesta ska med. Kan ju lägga det på jobbet så länge kanske.. 🙂 Tänk vad krångligt det hade varit om vi inte hade en lastbil. ;P Hihihihi ! Pusssss

Posted on april 11, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

