Mys Med Film!

Mmm nu har jag fått en del gjort här hemma, får flytt hjälp imorgon av en vän så jag får ta lastbilen hem igen då. Men idag har jag i alla fall fixat köket och packat ner mat osv som jag kan ta med till jobbet tillsvidare. Och nu har jag lagt upp lite saker på tradera också 🙂 Såå sköönt att bli klar med saker. Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det Prison Break, i alla fall ett avsnitt! Mmmmm älskar den här serien och han äär såååå heeet! ❤ Natti ♥

Posted on april 11, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

