Skärpning!

Hej hopp! Har precis bytt av Elin i kassan. Det är måndag vilket betyder nya tag! Igår planerade jag med Samuel vad som ska bli klart den här veckan. Saker som man har skjutit på för att man inte pallar. Men från och med nu ska det fan hända saker i det här företaget! Jag hatar när jag kommer till jobbet trött och trög och slöar mig hela dagen. Så nu får det vara slut med det. Har en hel veckoplanering klar. Det betyder ingen stress men bara att få det gjort! Pratade nyss med pappa också och jag måste åka till Stockholm igen och gå till advokaten igen. :/ Har redan gjort allt det där en gång, med Kinas ambassad men nu måste jag göra allt igen! Så någon dag under veckan blir det en road trip dit. Det jag har valt från listan att göra idag är i alla fall att gå igenom 2 vagnar med saker – rensa ut det som ska kastas och vad som ska sparas. Ordrarna ska jag göra fakturor till och boka DHL för. Sen ska jag Inventera pärmen med skickade varor, bokföra för den senaste veckan och sist men inte minst ska jag bli klar med present sidan på lagret! Alot of work men skönt när man är klar med det! DÅ kan man sitta ner och ta det lugnt en liten stund. Hoppas jag hinner innan Elin slutar idag.

Posted on april 11, 2011, in ♀ workin'. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

