Det går bra nu…

…jag har inte tänkt så mycket på mat osv, för nu går jag på shakes 🙂 vilket innebär; viktnedgång! Nu när jag är i ”normalt tillstånd” – kan jag inte fatta att jag tänkte så om mat förut. Asså att jag inte kunde lägga mig och sova medveten om att jag hade mat i magen. Eller är det bara för att jag mår bra nu när det enda jag får i mig är shakes som gör att jag går ner i vikt. När man går på shakes så ställer ju kroppen om sig på svält. Men om man skulle säga det till dom på Xtravaganza så skulle dom säga; – Nee så är det inte! ;P men jag vet att det är så. Jag hoppas det som spökade i mitt huvud för någon vecka sen inte kommer tillbaka. Men sen då, när jag slutar med shakes och ska börja äta vanlig mat igen. Tänk om dom kommer tillbaka. Tänk om jag faller igen och äter något imorgon! Shiit då kommer jag dööö! Hmm.. Det är nog bäst att jag fortsätter med shakes tills jag verkligen inte orkar mer, för mitt mål är ju ändå att vara underviktig. Jaaa jag sa att jag är i ”normalt tillstånd” – men vad spelar det för roll om jag är lite underviktig då! JAG MÅR JU BRA AV DET! det är väl det viktigaste! Hela min garderob är nu utbytt till små storlekar från 32 – 36 max! Så märker jag att ett plagg är lite tight då jävlar! Jag tänker inte gå tillbaka till det jag var förut. ALDRIG ! Förut var jag FET, Nu är jag normal, men jag ska fan bli smal!!!! Pinne, som en tandpetare 😀 haha neee skojja bara. Men nästan! Pusssss

Posted on april 12, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

