Det är på morgonen…

…som allt är bra, då ser man smal ut i spegeln. Inte som på kvällen när man kommer hem från jobbet då ser man ut som en ko! På morgonen har kroppen/magen smält allt under natten. Så man är inte lika svullen när man vaknar. Jag älskar att spegla mig på morgonen. =) Men på kvällen är det värre, känns precis som på bilden. Även om jag redan gått ner från 70.7 kg till 60 kg, så ser jag ingen skillnad. Kan inte fatta hur fet jag måste ha varit när jag vägde som mest. Omg, att jag kunde gå ut hemifrån och bära på allt det där fettet framför folk, jag kunde umgås med folk, utan problem. Men nu, så fort jag inte är nöjd med min spegelbild så vill jag bara låsa in mig hemma, släcka alla lampor och gömma mig för mig själv, inte bara för andra! 

Posted on april 13, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

