Glöm inte bort ditt MÅL!

Just nu sitter jag och läser olika bloggar om matsedlar, matlådor osv. Och jag tänker på mat, godis och all den goda smaken. Kommer på massa dumma anledningar till att äta vanligt igen och avbryta shakesen. Typ om jag äter 3 shakes och en frukt mellan varje mål. Eller frukost på morgonen och resten av dagen shakes, eller aa ni vet. Såna jävla tankar är så jobbiga just nu, för jag glömmer bort mitt mål! Jag vill inte, jag får inte, jag ska inte glömma bort vad jag egentligen vill! Jag vill ner till 50 och jag ska ner dit även om jag ska mörda på vägen, hahahah! Neej då men nästan! Jag vet att det är undervikt men så är det bara! Har suttit och pluggat mycket om mat idag och olika dieter. LCHF är väldigt intressant då man ska utesluta kolhydrater så mycket som möjligt. För det är ju det som orsakar suget efter sött och småätning. Så det kanske blir en diet som jag kommer prova sen när jag börjar äta igen. Ingen plan på det ännu!
Posted on april 13, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

