NattiNatti

Mmm jag ligger redan i sängen, ska kolla på ett avsnitt av Prison Break sen sova. Har hunnit packa ihop lite fler saker här hemma, hälsat på Mimi på jobbet. Jag kom till och med hem innan porten låstes. Åååh vad skönt! Det var längesen jag var i säng så här tidigt. Imorgon kommer jag ha full energi hela dagen! Börjar med en trip till Stockholm, sen får jag se var dagen tar mig, har lite små planer på att tömma bilen och hjälpa Mimi med att tömma hennes lägenhet lite också. 🙂 Jalla nu ska jag krypa till kojs! Sov gott, puss puss heeedåååå!

Posted on april 13, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

