Jag Vill Äta Mat

jag är sååå hungrig, jag har precis ätit min lunch shake; vaniljshake med kanel i. Blandade ut den med extravatten och hade i psyliumskalen i också bara för att det skulle bli ”mera” att äta! Men det funkar inte, jag är inte mätt! Jag vill äta mat. Är så sugen på mat med smak! Med goda kryddor.. Mmmm. Jag bara vill juuu.. Vill bara gråta nu, är så hungrig! =( —- (-_-) Maaaaaaaaaaaaaat !

Men jag ska inte!

Posted on april 14, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

