På vägen hem från STHLM !

Lyssnade på världen bästa låtar i bilen, me love them. Nicki Minaj är min Favorit idag ! Hennes låt ”Save Me” och ”Your Love” är dom bästa hittills! Åååh jag har verkligen fastnat.

Vägen till Stockholm och tillbaka var dock ett helvete för mig! Att köra i STHLM City utan GPS är en synd! Never Again, kommer aldrig göra om det. Det var riktigt jobbigt. Trodde min iPhone kunde hantera det men absolut inte!!! I alla fall inte i Stockholm. Krånglade på vägarna fram och tillbaka i trafikljus med bilar bakom, framför, höger och vänster! Katastrof, jag blev galen! Jag satt och skrek åt alla i bilen i hopp om att någon skulle höra mig! Vilket dom självklart inte gjorde ^^ Men när jag äntligen kom ut på E4an mot Sundsvall, då slappnade jag av lite. Äntligen, idag gick det snabbt att åka till Stockholm och tillbaka också även om det var mycket bilar på vägen. Hehehe! Man måste ju få känna lite av den sköna adrenalinen medans man känner solen steka, och bara slappnar av! •

Posted on april 14, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

