no title

Jag vill inte gå upp, jag vill inte. Jag orkar inte. Vill bara ligga här och glömma allt, och bara sova bort allt! Men som vanligt mina vänner, – det är bara att hålla käften & se glad ut! Kanske borde gå upp och åka till jobbet, försöka få så mkt som möjligt gjort idag. Se hur långt vi har kommit den här veckan. Är inte ens hungrig, bara illamående av tanken i och med att det säkert finns kvar rester i min mage som jäser! jaja, skitsamma! Hoppas ni får en bra dag allihopa •
Posted on april 15, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

