Kurragömma

Det var längesen jag lekte kurragömma! När jag var liten. Men idag tänkte jag på det. Det är exakt det jag har gjort hela dagen, med mig själv. Gömt mig i mitt fett för allmänheten. Vill inte att någon ska se mig såhär. Nej ALDRIG! Så nu har jag tänkt ut en plan. Den börjar imorgon, gymmet ska bli en vana så är det bara. Det är dags att ta tag i saker. Få saker och ting gjort! Solen skiner ute och jag vill ut för att känna våren. Men inte just nu! Jag ska förbereda mig ordentligt. Jag måste sluta med det här, jag kan inte va såhär. Det är inte jag, någon som ger efter om jag har bestämt mig då är det så det ska bli ! Inga omvägar eller genvägar, jag vill tillbaka till mitt riktiga jag och det ska jag! Har tänkt lite idag.. Vänner kan hjälpa dig med mycket men inte allt. Och nu är jag ensam, jag är ensam här. Jag kan inte förvänta mig att någon ska bry sig eller hjälpa mig! Jag måste klara allt själv helt enkelt! Varesig jag vill eller inte. Om jag ska nå dit jag vill, ut ur den här psykbrytande sjukdommen, upp på fötter med mitt företag, klara vardagen minst sagt så SKA jag fixa det! Bara man har viljan så kan man göra exakt vad man vill.. Jag tänker inte ”bulimia nervosa” bryta ner mig! Ingen kan bryta ner mig, jag kan inte bara låta minsta lilla förstöra mig! Jag vill, jag kan, jag ska klara det! Säg vad ni vill, jag lyssnar inte ens på mina vänner! Imorgon efter jobbet ska jag parkera bilen på jobbet och cykla hem, det var längesen.. På onsdag tömme vi lastbilen så jag kan få det fixat med flytten! Idag har jag tvättat lite kläder och har nästa tvätt tid den 25e. Ååååh! Nu har jag peppat upp mig själv och det finns inget ”om jag inte klarar det” 😉 Dags att städa undan efter en hel dag i sängen och börja fixa till det här, planera och fokusera. Kanske tar en kvällspromenad idag. Vi får se 😉 Peace ♥

Posted on april 17, 2011, in ♀ thought's n' feelings. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

