Söndagsgöra med film

Kollade på den här filmen, grymt bra. Nån sa till mig att den skulle vara typ som Prison Break, men mjaaa sådär. Hmm.. Den är super bra i alla fall. Happy Ending som vanligt. Haahhaha! Klar med tvätten och mig själv. Nu ska jag snart åka och lämna tillbaka filmen. Tur att jag inte får förseningsavgift 😉 Haha! Har faktiskt fixat lite här hemma idag. Allt som ska flyttas ut har jag lagt i balkongen och så har jag dammsugit och städat helt enkelt. Skönt, imorgon tar jag disken. Och imorgon bitti ska jag gymma! Hihihi 🙂 Kanske bloggar sen innan jag lägger mig, om det har hänt något speciellt på vägen till statoil.. Pusss så länge ❤

Posted on april 17, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

