The Pooolice!

Jag lämnade filmen i statoil, och på vägen hem tänkte jag, ääh jag åker och kollar läget i gottsunda. Så jag åkte mot det hållet och parkerade på sidan av vägen innan rondellen in till Gottsunda. – Vad gör jag när  jag ser 2 polis bilar med blåljusen på och sirenerna på högsta volym åker förbi? Klart jag blir nyfiken och åker efter haha! i hopp om att få reda på vad som har hänt. Men de e klart man inte får, såg bara att dom parkerade utanför ngt hus i bandstolen. No more, men de står säkert ngt om det i UNT imorgon. Hmm.. aaaaa, jag är så nyfiken. Asså när man åker in i gottsunda då märker man skillnaden på hela stan och gottsunda. Ghettooo! Lite läskigt faktiskt. Nu är jag hemma, med en ny film; I rymden finns inga känslor. Men jag ska nog se den imorgon för nu är jag trött och ska sova. Natti ♥

Hmm fick lite underliga blickar i statoil idag. haha rolig shnubbe!

Posted on april 17, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

