Gymkortet förlängt – CHECK!

Yes nu har jag förlängt gymkortet 2 månader så nu jävlar. Tar cyklen hem från jobbet idag. Får inte glömma mina vantar heller. Det är ju ganska varmt ute nu men mina händer kommer nog bli is om jag inte har vantarna på mig. Hihi. Antoni säger alltid att han vill hjälpa mig med träningen, mer som en PT. Ska prata med honom mer om det sen när jag betalar honom. Ska be honom göra ett schema till mig för en månad kanske.. Eller kanske börja med 2 veckor. Jag tycker jag måste träna min rygg ganska mycket. Jag vill inte bli sådär böjd.. Känns som jag är på väg åt det hållet så jag får väl ta tag i det NU ! JuppJupp, jag är så taggad just nu ! 😀 Jag behöver inte sluta röka för att träna, men kanske trappa ner lite. Jag tror att jag automatiskt kommer trappa ner med ciggen när jag fått in träningen som en rutin. Antoni är ägaren på gymmet, han är svensk mästare i något så han borde veta vad han snackar om när det gäller träning som passar mig.. Hmm, hoppas han förvandlar mig till ett muskelberg. Eller berg…. Hmm njaaaa! Hahahahahah! – Muskulös är nog det rätta ordet 😉 Berättar mer om det sen när jag pratat med honom om det. Pusselipuss •

Posted on april 18, 2011, in ♀ try to be healthy. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

