Intressant

Nu sitter jag i kassan och läser en super bra tidning, som ni alla borde läsa. Den heter topp hälsa. Där hittar du massor med tips och fakta. Pepp och inspiration också. Kolla vad jag hittade, en tabell på vad som bränner mest fett på 30 minuter ?! Perfekt ju ! Bra att jag cyklar va? Ska se till att det blir 270 x 2 = 540 kcal om dagen bara av att ta sig till och från jobbet på cykel. 🙂 Kanske borde köpa ett hopprep också? Det kan ju vara bra att ha hemma. 380 kcal på att hoppa hopprep i 30 minuter! Yes, det är vad jag ska göra! 



Jag pratade med Antoni, min PT. Han och jag ska gå igenom maskiner imorgon i gymmet och lägga upp ett schema som jag ska följa. En gång i veckan ska vi ses och förhoppningsvis gå igenom nya saker också. Det jag har sagt är att jag vill fokusera på är rygg, ben och kondition. I alla fall till en början! Så imorgon kl 14 blir det av 🙂

Posted on april 18, 2011, in ♀ try to be healthy. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

