Morgonpigg?!

Japp det är jag idag, haha! Är på jobbet nu, ska fixa lite make up och håret sen vänta på att samuel ska komma så jag kan dra. Han har ju GPSen. Stockholm idag igen. Men idag ska jag till Ambassaden och fixa lite papper sen skicka dom till pappa så fort som möjligt. Ska ringa honom nu. Förhoppningsvis slipper jag lämna in papprena och får med mig dom hem idag. Så nu ska jag gå och kolla inkorgen, pappa har säkert skickat något roligt! Jalla, pusss pusss ❤

Posted on april 18, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

