Go Fresh!

Mmm vad skönt, vilken härlig morgon. Cyklade till jobbet idag och gymmade ca en timme. Körde Crosstrainer i 20 minuter. Sen löpbandet också i 20 min med intervaller. Varierar mellan hastigheterna 7 & 10. Hann med lite rygg också idag. Uff vad skönt, känner mig pigg och frisk i kroppen och har fullt med energi att göra av med. Nu ska jag dricka min goda frukost med Choklad / Toffee smak. Juste!! jag hann till och med sola en kvart också ! Hmm kanske kommer fortsätta lägga mig tidigt då, då orkar man ju mycket mer och verkligen ser fram emot det också 🙂 ;D Tänkte att jag provar en ny duschcreme idag, så jag tog bara nån. Det blev Dove – Go fresh, energise . Och jag skojjar inte, den var heeelt wonderful. Det var lite som en scrub också. Och den luktade så gott & frääääsch!!!! Idag är jag i alla fall super glad och pigg! Precis som det ska vara! Vaknar på morgonen och ser skillnaden direkt! Me love it ❤

Posted on april 19, 2011, in ♀ try to be healthy. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

