HUNDRA?!

1. Tre namn jag lyssnar till:  Jonny, Darlin, Bög jävel
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Eee, ja vet som inte
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Var ska jag börja…
4. Detta är jag rädd för: Ostkrokssmulor
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Cigg, kaffe och äpplen
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:  Spela fotboll, Spela guitar hero, äta lever
7. Detta tycker jag om att göra: Fika, festa, surfa
8. Detta vill jag göra just nu: Åka hem till Piteå
9. Bästa känslan: ERROR___
10. Värsta känslan: Svek
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har:  Humor, inteligens, självdistans
12. Är jag kär just nu? Nej
13. Jag vill gifta mig? Kanske
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Åka orientexpressen, resa till USA, Öppna en klubb
15. Min käraste ägodel: Datorn typ
16. Något jag vill ha i present: Det här
17. Detta har jag på mig just nu: Svarta stuprör, svartröd hood och en scarf
18. Favoritkläder: Svarta sturör och en tröja
19. Favoritdjur: Katt så klart!
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Allt utom reggae och jazz
21. Favoritlåt just nu: Darin feat. Kat Deluna – Breathing your love
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Svenska roligast matte tråkigast
23. Stjärntecken: Stenbock
24. En bok jag älskar:  Mästaren och Margarita
25. En film jag älskar: Priscilla!
26. Tv-program jag gillar: Veronica Mars!
27. Favoritdoft: Dior Homme, Paul Smith Story
28. Detta äter jag gärna: Vegetarisk lasagne
29. Dricker helst: Vardag: Vatten  Fest: Vin som gärna får bubbla
30. Favoritgodis: Choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Island, Marocko, USA
32. Färg på mina ögon: Gröna
33. Min längd: 183 cm
34. Jag tror på: Tomten?
35. Jag spelar: Yeah, kinda
36. Person jag beundrar: Veronica Mars
37. Så här bor jag: 15 kvm stort rum i Midsommarkransen
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Ingen
39. Det här tänder mig: ERROR____
40. Det här gör mig avtänd: EROOR____
41. Favoritfärg: Svart, grön och röd. Lila och blått är också fint.
42. Favoritcitat: Detta
43. En hemlighet jag vet: Kan jag inte säga ju!
44. Bästa present jag fått: ERROR____
45. Senast köpta skiva: Ingen aning
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:  Mitt långa skägg
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Magen, låren, rööven
48. Udda förmåga/egenskap:  ERROR____
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En utter
50. Vad lyssnar du på just nu? Anamanaguchi- Power Supply
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Försökt shoppa men hittade bara ett par röda sockor. Sen vet jag inte vad jag ska göra. Kanske koka lite te.
52. Var är dina föräldrar födda? Piteå
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? World of goo
54. Vilken är din favoritrestaurang? Thai garden
55. När badade du i en pool senast? Läääänge sen
56. Vilken är din favorit kändis? Britney of course
57. Hur många barn vill du ha? ERROR____
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Reggae
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Men JA!
60. Vad har du för TV-kanaler? Ettan, tvåan och fyran
61. Har du åkt moped någon gång? Ja
62. Har du busringt någon gång? Ja
63. Har du fått felparkeringsböter? Nej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? Nej nej
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Spanien
66. Har du en egen trädgård? Nej
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Family guy, Simsons, South park
68. Kan du alla orden i nationalsången? Ja
69. Badkar eller duschkabin? Kabin
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? No country for old men
71. Favoritpizza? Casablanca. Med getost, röd pesto och ruccola
72. Chips eller popcorn? Popcorn
73. Vilken färg på läppstift använder du? Om jag nu anväder det så är det rött
74. Har du rökt en cigarett? Ja
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej
76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin
77. Vem är den senaste som du åt ute med? Linnéa skulle jag tro
78. Favoritchoklad? Marabou mintchoklad
79. När röstade du senast? Senaste valet
80. När åt du en hemodlad tomat sist? ?!
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Ja
82. Är du bra på matlagning? O ja!
83. Klarar du att tanka själv? Det tror jag säkert
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV? Nej
85. Pepsi eller Coca Cola? Pepsi max
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Ja
87. Vad var det senaste du handlade? En cola light och naturgodis
88. Har du kräkts offentligt? Ja
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Bli mångmiljardär. Sen kan man roa sig med att söka kärleken på ett roligare sätt
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja
91. Har du ringt något betalnummer? Nja, inte vad jag kan påminna mig om i alla fall
92. Kan man vara vän med sitt ex? Ja, om man vill
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Mormor
94. Hade du mycket hår som liten bebis? Tror inte det
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Fråga Jessica
96. Vad har du i din väska? Paraply, pennor, pass, en tom petflaska, en eyeliner, servetter och två metro
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Röker
98. Vad har du att vara tacksam för? Min familj och mina vänner
99. Var hittade du den här listan? idalundstrom.blogg.se
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Jessica, Josefin och Kajsa
1. Tre namn jag lyssnar till:  Kateie, Kate.
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Eee, ja vet som inte.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Var ska jag börja…
4. Detta är jag rädd för: Mörkret, spindlar och ormar.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Cigg, shakes och Te.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:  Spela fotboll, Spela guitar hero, äta lever.
7. Detta tycker jag om att göra: Sova, festa, surfa.
8. Detta vill jag göra just nu: Åka hem och kolla på film.
9. Bästa känslan: Kärlek.
10. Värsta känslan: Svek.
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har:  Humor, inteligens, självsäkerhet.
12. Är jag kär just nu? Njaa.
13. Jag vill gifta mig? Hmmm…
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Har redan det mesta så ni vet vad som fattas ;P
15. Min käraste ägodel: Datorn typ.
16. Något jag vill ha i present: En ny dator, MacPro
17. Detta har jag på mig just nu: Mörka stuprörsjeans och en ljusblå basic tröja.
18. Favoritkläder: Typ samma 😉
19. Favoritdjur: Katt & hund = Chihuahua.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Allt utom dansband och jazz.
21. Favoritlåt just nu: Jessie J – Do it like a dude
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: SO roligast, NO tråkigast
23. Stjärntecken: Våg
24. En bok jag älskar:  Asyl
25. En film jag älskar: Man on fire
26. Tv-program jag gillar: Two & a half men!
27. Favorit grönsak: Avokado
28. Detta äter jag gärna: Cheesburgare på donken.
29. Dricker helst: Vardag: Vatten  Fest: Vatten då också.
30. Favoritgodis: Choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Indien, Marocko, Thailand & Egypten.
32. Färg på mina ögon: Bruna
33. Min längd: 172 cm
34. Jag tror på: Tomten?
35. Jag spelar: Yeah, kinda
36. Person jag beundrar: Veronica Mars
37. Så här bor jag: 15 kvm stort rum i Midsommarkransen
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Ingen
39. Det här tänder mig: ERROR
40. Det här gör mig avtänd: Någon som säger OKEJ till allt. Istället för att tycka själv!
41. Favoritfärg: Grön.
42. Favoritcitat: Amor Vincit Omnia.
43. En hemlighet jag vet: Kan jag inte säga ju!
44. Bästa present jag fått: Min iPhone ♥
45. Senast köpta skiva: Hmm, minns inte va den heter men den ligger i bilen. MIX !
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:  Just nu ingenting.
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Magen, låren, brösten.
48. Udda förmåga/egenskap:  ERROR
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En apa.
50. Vad lyssnar du på just nu? Ingenting. Tangenterna.
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Jobbat, tränat så mkt som möjligt. Tänkte kolla på film men nu är det för sent.
52. Var är dina föräldrar födda? Pappa – Tiderias. Mamma – Oslo.
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Byki
54. Vilken är din favoritrestaurang? Sasom’s Kök – Thaimat
55. När badade du i en pool senast? Ojj de var nog 2006 i Israel.
56. Vilken är din favorit kändis? Britney of course
57. Hur många barn vill du ha? Minst 3 🙂
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Dansband.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Men JA!
60. Vad har du för TV-kanaler? 1 2 3 4 5 6 8 9 10 11 osv.
61. Har du åkt moped någon gång? Ja
62. Har du busringt någon gång? Ja
63. Har du fått felparkeringsböter? Ja många gånger 😉
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? Nej men jag vill.
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? USA
66. Har du en egen trädgård? Nej
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Family guy, Simsons, South park
68. Kan du alla orden i nationalsången? Nej
69. Badkar eller duschkabin? Badkar
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Prison Break?
71. Favoritpizza? Cappricciosa med bearnaise sås
72. Chips eller popcorn? Popcorn
73. Vilken färg på läppstift använder du? Om jag nu anväder det så är det ljus orange/rosa.
74. Har du rökt en cigarett? Ja
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej
76. Apelsin- eller äppeljuice? Äppeljuice.
77. Vem är den senaste som du åt ute med? Hemlis ;P
78. Favoritchoklad? Marabou mjölkchoklad
79. När röstade du senast? Senaste valet
80. När åt du en hemodlad tomat sist? ?!
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Ja
82. Är du bra på matlagning? Inte värsta kocken men jag kan.
83. Klarar du att tanka själv? Det tror jag säkert
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV? Nej
85. Pepsi eller Coca Cola? Cola Zero
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Ja
87. Vad var det senaste du handlade? Shakes & Cigg
88. Har du kräkts offentligt? Ja
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Hitta den sanna kärleken såklart. Pengar är ingenting för mig!
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja, kanske.
91. Har du ringt något betalnummer? Jaa flera gånger
92. Kan man vara vän med sitt ex? Ja, om man vill
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Skalas kusins pappa.
94. Hade du mycket hår som liten bebis? Massor
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Telenors Orginella
96. Vad har du i din väska? Plånbok, samsungmobilen, läppstift, internetbank dosan. hörlurar.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Röker
98. Vad har du att vara tacksam för? Vet inte riktigt just nu.
99. Var hittade du den här listan? Made it up.
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Belluuush, Miss B ❤

Posted on april 19, 2011, in ♀ it's all me. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

