Investerad Veckobuffé

Kom precis tillbaka till jobbet från XtraVaganza, har varit där och vägt mig och handlat 21 st shakes! Uff, vågen ska vi inte prata om. Aldrig! Jag borde verkligen skämmas, och det gör jag också. Ojj ojj ojj Kate… Aj! Fan asså. Nu blir det hockeypuckar asså! 😉 Har min vattenkanna här bredvid mig som rymmer 0,5 L , alltså dricker jag 6 sådana varje dag. Eller 4 såna och tar Litermåttet när jag kommer hem. Synd att dessa shakes är så fucking dyra. Nu när jag kommer ner till 57 kg så kommer inte XtraVaganza låta mig handla mera hos dom. För dom säger att jag kommer bli underviktig om jag går under 57. Så då får jag väl fixa det på egen hand med Naturdiet eller Nutrilett tror jag! För dom har också shakes. 😉 Jalla, nu ska jag röka  och kissa innan jag byter av Elin. Pussssss ❤

Posted on april 19, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

