Kvar på jobbet…

… med massa tankar i huvudet. Jag saknar dig så mycket och jag vet inte vad jag ska göra just nu. Har börjat skriva flera sms till dig men sen raderat texten. Och tryckt på ”Cancel”. Har jag förlorat dig redan? Jag vet att jag sa att jag inte ville att du skulle höra av dig nu tills du var helt säker. Men varje morgon och kväll åker jag förbi ditt jobb och jag vill, jag vill bara se ditt ansikte. Saknar dig så mycket bebo. Jag vill inte åka hem nu, tänk om jag ser dig. Jag vet inte vad jag ska säga. Vet inte om du är arg. Vet inte om du tänker på mig, om du saknar mig lika mkt som jag. Vet inte ens hur du mår, om du vågar höra av dig eller bara inte vill höra av dig. Har inte fått ngt sms eller samtal från dig. Kollar på datan i kontoret på bilder på oss, i mobilen också massa bilder på dig. Läser din sms logg. Aaaaaah!!! Hmm… Men samtidigt så vill jag att du verkligen är säker när du hör av dig. Det är bäst för oss båda min ängel. Me miss you alot ♥

Posted on april 19, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

