Snyggt Jobbat!

Idag har jag jobat på kontorsmaterials avdelningen nästan hela dagen. Idag hade jag en praktikant också, en liten tjej som kommer praktisera här tillsvidare i alla fall. Så jag ska se till att lära henne så mycket som möjligt nu i butiken. Det går lite sakta, men hon har ju bara jobbat med mig 1 dag. Igår jobbade hon med Samuel. Back to the pont! Idag har vi åstadkommit väldigt mycket tycker jag. Vi rensar bort allt skräp och 10 år gamla saker från hyllan och gör om hela avdelningen helt enkelt. Visst är jag jävligt petig om hur man lägger sakerna på hyllan och allt ska vara exakt perfekt bara. Och jag vet att alla praktikanter tycker jag är PAIN, men va fan.. Dom är u här dels för att lära sig något. Då är det lika bra att dom lär sig det bästa direkt. Så som ni ser på bilden, Så ska det se ut ! Snyggt och uppradat perfekt helt enkelt. Önskar jag kunde göra om hela butiken idag bara på en klapp. Men det är svårt och jobbigt att göra det själv. Joo jag har anställda, men inte som gör som jag säger! Hhahaha! Orkar inte jaga dom heller. På hyllan som är mittemot den på bilden är det kaos just nu. Men jag har ingen ork kvar idag. Det är ju inte bara att flytta runt sakerna. Det måste ju finnas ett ”mönster” kallar jag det. Asså till exempel. Alla plastfickor och mappar, ska vara vid pärmarna. Hajjar ni? ;P Hehe! Okej det räcker för dagens lektion. Men shit vad nöjd jag med dagen idag! Äntligen får man saker gjort !

Posted on april 19, 2011, in ♀ workin'. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

