Planerad Utgång!

Långfredan it is !!! Då ska viut och äga Uppsala City som vi alltid gör. Längtar så mycket. Det kommer bli sjukt roligt! Och nu kommer då frågan; – Vad ska jag ha på mig?! Hihi ska kolla hemma sen vad jag hittar. Asså det mesta är ju redan nerpackat så der kommer nog bli svårt att hitta något. Får väl göra ett tappert försök i alla fall. Känns som jag har varit ”off” utelivet lite länge nu, så nu är det på tiden att festa som fan, men inte alldeles för mycket. Måste ju klara av den nästkommande helgen då är det ju valborg, sista april!!!! Då kan jag lova att jag inte sitter hemma😉 Hoppas vädret inte sviker dåra🙂 Hihiihi❤

Posted on april 20, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

