Stockholm imorgon!

Imorn ska jag till Stockholm igen för att hämta ut papper hos ambassaden. Men inte bara det. Hoppas resan blir bra. Längat faktiskt. Har känslan av att jag kommer äta något, vilket inte är så bra. Så jag måste helt enkelt bara vara bestämd!!! Har klarat mig och kämpat så här mycket, inte i onödan. Ser redan att det börjar ge resultat så jag kan inte sluta nu. NOO! På vägen tillbaka från Stockholm ska jag stanna i Kista och kolla upp en iPhone åt Samuel. Eller han ska köpa den till sin syster, så snällt av honom. 😉 Han säger ju att jag är han syster men jag har inte fått något av honom! Hmm, eller jo han jobbar bäst av alla i butiken iofs och han hjälper mig alltid. Så det är väl det jag får vara tacksam över 😛 Hehe jag har ju redan en iPhone. Juuusteee, jag fick en kupong till ”diamant tvätt” på statoil, av Samuel dåra.. ;P Så jag kanske borde utnyttja den. Bilen är ju ändå finast när den är sådääära SHINY ❤ Så jepp, jag tror jag fixar det på vägen hem!

Posted on april 20, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

