Milo, Bebo, eller Simba?

Eller något helt annat? I förra inlägget la jag upp en bild på min lilla beeebiiiis som jag ska hämta den 27e, en liten chihuahua/papillon valp, det är den till höger med svart nos ;D Han ska bli min, har lagt handpenning på honom så snaaart är han hos mig, jag vill inte vänta. Varför kan inte tiden gå lite snabbare så jag kan få hem min älskling. Men nu kommer frågan, Vad ska han heta? Vad ska jag ge honom för namn?! OMG! Paniiiiiik ^^ Some help please?! Kolla så söt han är, helt underbar ju. Skulle lätt kunna käka upp honom! Aaaaaah ;D ♥

Posted on april 21, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

