Dolt Nummer?!!!!

Asså än en gång är det någon som ringer mig på f*cking dolt nummer, jag vet inte vad du är, vem du är ditt fucking äckel. Frågar vad jag gör , om jag är ensam? Stick ditt äckliga wannabe! Jag har ju bytt nummer och du ringer till mig ändå. Fattar inte vad du vill mig?! Först är du tyst och sen börjar du fråga mig saker, yaani jag kommer säga till DIG vad jag gör?!?! Och om jag är ensam?!!? Vem är du att jag ska säga hej till dig ens?! Fuck off från min telefon och snäälllla kan du bara dö!!!

Posted on april 22, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

