Lååångfredag ska det bli !

Vaknade tidigt idag och kom hit till jobbet. Efter stängning ska jag hem och sova i alla fall någon timme eller 2. Hihi Sen ska jag vakna sakta och slöa lite, vila upp mig så jag orkar festen. • Ta en dusch och välja kläder för ikväll och det kommer ju ta några år som vanligt!! Uff ! Men  det blir HOT HOT när jag väl är klar, make upen fixar jag nog för det mesta själv ikväll men håret däremot, ——>>> DAAAAAU, style me up😉 Vi blir 5 tjejer ikväll, wiiiie ^^ Jag, Dau, Moi, Vanna och en till tjej som jag inte träffat än😀 Längtar så otroligt mycket. Förhoppningsvis ska vi fota också😉 Sen blir det Flurran in the city ! Massor med bilder !!!! Hiihi , pusspuss så länge❤

Posted on april 22, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

