Hela dagen KAOS!

Hahaha, aa igår kom Mimi till mig på jobbet så vi sat här tills vi stängde! Sweeeeet😉 Sen åkte vi hem till henne och började packa in skräp i bilen så viåkte med allt till tippen, vi fick väl åka 3 – 4 gånger fram och tillbaka. Med thailändare i bagaget hahaha!! Sen träffade vi Mimis Systrar och hennes mamma. Vi satt i bilen i princip hela dagen, fram och tillbaka till mig och henne. Senare på kvällen när vi var hemma hos mig så packade vi in massa saker i bilen i och med att jag ska flytta på torsdag. Vi hann med så jävla mycket igår asså. Kom hem kanske vid 00 tiden sen låg jag och pratade med Mimis syster och till slut somnade vi väl. Hehe, hennes minsta syster hade mardrömmar, stackarn! Söööta unge❤  Idag är det full fart på jobbet. Tänkte åka hem på lunchen men det hinner jag inte, för samuel ska åka till tippen och tömma lastbilen idag så det blir nog Pepsi max till lunch idag😉 Hahahha! Sen ikväll ska vi åka till långtidslagret och hämta lite varor till butiken och andra kunder. Uff, jag som verkligen skulle behöva åka till stan och köpa en näspiercing, har ju tappat ena och jag vill inte att hålet ska växa igen. Hmm ska kolla om Mimi kan fixa det sen, och även om hela dagen var kaos igår så FUCK vad roligt vi hade ändå. Love you!❤ Jalla vi hörs sen Pussssssss

Posted on april 26, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

