Nu blir ni glada va?!

…till skillnad från mig! Fuck, jag skulle inte ha börjat den här dagen med mat alls! Nu får det fan räcka, jag har ju blivit en klenis på riktigt. Vilket jag ska ändra på från och med imorgon kör vi med shakes IGEN! Same old story, börjar imorgon igen! Hallå vad är 3 veckor av mitt liv liksom, fixar jag dom här 3 veckorna bara så klarar jag ju allt ju. Till den nya lägenheten kommer jag ju inte ta med någon mat. Det är ju bra för då kan jag handla in nytt och nyttigt. Inte massa skit. Vill inte att det ska finnas hemma liksom. Så då blir det som att börja om på nytt. Och socker står inte på inköpslistan! Inga kolhydrater heller!  Imorgon hämtar jag lillen också i nyköpings bro. Så det kommer ju bli mycket promenader med honom! Vet fortfarande inte vad jag ska döpa honom till men det ska jag komma på tills imorgon. Hoppas google ger mig lite råd😉 Här nere ser ni vad jag har käkat idag till frulle och lunch. dvs 2 ggr en sån tallrik. Kolhydrater och skiiit! Älskar mjölken dock. Godaste drickan som finns ju! Miiilky! Men men deal with it later! Idag kommer det bli mycket jobb och jag kommer nog komma hem super sent! Pusss sålänge❤

Posted on april 26, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

