Till Lillen <3

Så nu har jag småhandlat lite till min söta lilla valp som jag ska hämta imorgon, Ska åka typ 30 mil för att hämta honom i nyköpins bro. Så dom möter mig i alla fall halvvägs! Ååå så skönt, pratade precis med bebo, han följer med mig imorn. Ska plocka upp honom i stockholm sen åker vi tillsammans dit, slipper åka själv ;D Mmm saknar honom jätte mkt.  Men i alla fall som ni ser så har jag inte köpt ngn mat än, för jag kommer få lite av dom som säljer honom så jag ska köpa samma sort till min lille bebis! Åååååh vad jag längtar!! Hiihihi❤

Posted on april 26, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

