Dramadag!

Shiiiit vad mycket det är som händer idag. Jag kom ju till jobbet tidigt som fan idag för att få saker gjort innan klockan tio men ändå sitter jag fortfarande och bokar frakter och gör bokföringen, hela dagen är omplanerad. Helvetes morgon imorse, fan! Och nu har blir inte resan av till nyköpings bro. För dom kommer hela vägen till Uppsala med min lilla valp, vilket är bra egentligen men jag ville ju träffa min älskling i stockholm också:/ Jag kanske åker dit ikväll eller imorgon kväll.. Ska lösa det på något sätt i alla fall. Men å andra sidan så hinner jag kanske ikapp tiden med allt jag har att göra här på jobbet. Åååååh, stress!!!!

Posted on april 27, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

