Tomt i lägenheten!

Äntligen är det NÄSTAN tomt i lägenheten, så idag när jag kommer hem ska jag bara städa och fixa och samma sak imorgon. Skönt att allt snart är på plats liksom. Igårkväll efter jobbet så packade jag bilen full med saker och åkte till Mimi, och där lastade vi in allt i vardagsrummet, sen satt vi bara och pratade i kanske en timma ;P Hihi.. Vi diskuterade om om olika namn till min lilla valp som kommer hem idag. Vi kom på 2 bra namn faktiskt – Pocky eller Gipsy !! Haahhaha^^ Jag tror nog jag väljer ett av dom. IDK yet! Måste träffa honom först och se vad är för typ. Här kommer en bild på mig i lördags, nyvaken och super trött efter fredans fest. Ligger i soffan hos Moi här:/ Haha, men bilden blev bra ändå ! Hehehehe^^

Posted on april 27, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

