Även om allt är bra…

…så är inte allt bra just nu ändå. Inte med maten och med vikten. Nope^^ ! Käkade igår kväll och idag har jag också ätit. Och varje dag börjar jag dagen med shakes och avslutar den med ngt tuggbart! Misslyckad man är! Just nu vill jag bara gå under jorden. Där ingen ser mig. Där bara jag finns! Ingen kan tänka något, ingen kan säga något, ingen kan se något. Kan hända att detta leder till isolering tills jag skärpt mig asså! Det funkar inte att hålla på såhär. Det är ju antingen eller, ååååååh!!!!! Är så arg på mig själv nu. Varför låter jag mig själv göra såhär! Jag vet ju att om jag käkar så kommer jag ångra mig men ändå käkar jag!!!!! Detta har jag ätit idag till lunch! FUCK^^ – Keso med makrill i tomatsås!

Posted on april 28, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

