Stressig dag!

Hade sovmorgon idag vilket kanske inte var det bästa. Men nu hinner jag nog ikapp lite. Har haft mycket att göra på jobet och problem med DHL. Jobbiga människor dom äääär! Sen har vi ju pocky, som följer med mig var jag än går hihi såååå söt😉 Igår kväll tömde jag det sista ur lägenheten sen städade jag och fixade, medans mimi låg med Pocky i sängen. Så efter det lämnade jag nyckeln till hyresvärden , så nu är allt klart! Igårkväll deckade jag hos Mimi och det kommer jag göra nu fram tills den 1a maj. Då är det ju min lägenhet och då ska jag hjälpa dom att flytta! Sen har det ju varit lite drama med allt annat runt omkring, och jag önskar att det inte behövde bli som det blev men jag kan inte helt enkelt. Jag är ju jag och måste ha min tid. Egentligen vill jag inte skriva om det alls men jag skrev ju att jag hade en pojkvän och det hade jag men inte nu längre. Och så får det helt enkelt vara! Synd men jag kan inte vara någon annan än mig själv. Och nu när jag har pocky så är det klart att jag fokuserar på honom till 100 % ! Och nu är jag mitt i flytten, pappa kommer hem imorgon och det är mycket på jobbet. Och valborg imorgon. Hmm.. Om någon bara kunde vara med mig och se min vardag, den är faktiskt jävligt jobbig ibland, samtidigt som jag kämpar med dieten och den blir störd. Kan man inte bara låta mig göra som jag vill ! Det är min kropp och min diet. Hallååå! Leave me be.

Posted on april 29, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

