Dags för rutin kanske…

Mmm det var i alla fall en vecka sen man kände att man hade en slags rutin. Haha! Ska försöka fixa så mkt som möjligt idag när jag kommer hem. Det är lite stökigt just nu med alla ikea kassar över allt. Oj juste jag har ju fortfarande saker i bilen. Hmm jag får fixa det idag, pappa får komma med dom idag efter jobbet. Sen måste jag ju kasta mycket skräp också. Jag hann i alla fall fixa sängen och TV:n igår. Lite i badrummet och hela garderoben. Men det är så mycket kläder som inte får plats i garderoberna. Måste nog skaffa en extra. Det har varit så mycket ”stök” den här veckan. Jag är helt slut i kroppen! Idag ska jag sova TIDIGT! Spelar ingen roll vad som händer. Efter kl 21.00 är det ingen som kan nå mig. Kom & knacka hur mkt ni vill, ring hur mkt ni vill.. ZzZzZzZ!!!! Det enda som kan få upp mig ur sängen då är Pockie! Imorgon börjar jag dagen med en promenad till jobbet och ingen jävla tuggmat asså. Only shakes! Jag har kanske 1,5 km till jobbet nu när jag bor i Svartäcken. Sen så har jag ju Pockie som gärna går med mig som sällskap🙂 Så planen är att sova tidigt för att vakna imorgon och aktivera mig själv på nytt!!! Hahaha vakna upp ur koman liksom. Fokusera! Pappa är här nu och han åker snart igen:/ Så bäst för mig att sätta fart nu. Bloggar nog sen innan jag sover om jag hinner och orkar.😉 Pussssssss

Posted on maj 3, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

