Flytta – CHECK!

Så nu har jag i alla fall flyttat in allt i lägenheten och det är hur stökigt som helst just nu. Men jag kommer fixa det ikväll och imorgon efter jobbet. Skönt att jag fått in allt där i alla fall. Det känns lite tomt utan soffa och TV bord dock. Jag kanske kommer lägga upp några bilder på hur det ser ut sen när allt är klart. Såna småsaker som fattas ju. Det är ju alltid så när man flyttar men ändå. Pockie sov över hos pappa inatt för att jag skulle bli färdig med allt, men han ska ta med honom till jobbet sen. Saknar min lilla pockie! Juste btw, känner ni till något om att man kan få frossa eller aa rysningar om man sovit för lite? Jag känner mig så kall idag.. Och trött i kroppen. Nee nu måste jag jobba lite, passa på när ingen är här och stör mig🙂 Pussssss

Posted on maj 3, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

