Sovmorgon?!

Haha hela veckan känns det som att jag haft sovmorgon. Går och lägger mig så sent, NOT GOOD ! Vaknade imorse av att pappa ringde kvart över 9. Jag var så trött :/ Och jag är fortfarande trött. Men det kommer nog jämna ut sig snart. Innan jag bytte Elin i kassan så gick jag en liten runda med Pockie, han kissade bara för imorse bajsade han 2 gånger på vägen till jobbet. Hhahaha! Han är konstig! Igår kväll gick vi en promenad till Dau och satt där och babblade lite, eller det blev längre än jag trodde. Gott te fick jag också. Mmm.. Eftersom han somnade på soffan där, så fick jag bära honom hela vägen hem, men det var bara skönt. Han värmde mig ju 🙂 Hihihi. Förhoppningsvis kan jag övertala pappa att åka med mig till IKEA idag så han får skämma bort mig lite. Behöver ju fylla tomrummet hemma, känns jätte tomt där. Jag vet att han inte kommer köpa allt det här till mig men va jag skulle behöva hemma nu är; Köksbord + stolar, extra garderob, soffa, soffbord och skrivbord. Thats it 😉

Posted on maj 5, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

