Almost Fail !

Jag var så nära på att faila idag, men det gjorde jag inte. Jag har hållt mig till shakes nu och jag ska fortsätta med det. Tills jag är på 55 kg i alla fall 🙂 Fatta att jag tappade nästan 4 kg på den här helgen som var bara, helt sjukt ju! Hoppas det går lika bra den här helgen. Jag har läst lite om det här med pepsi max och cola zero. Och jag har druckit det nu under veckan och det har inte hindrat min viktnedgång alls, vilket är skit bra. Så fort jag blir sötsugen eller ngt så dricker jag en pepsi max 😉

Posted on maj 6, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

