Festa ikväll eller inte?!

Jag sitter på jobbet och vet inte alls hur jag ska göra ikväll. Jag är sååå sugen på att gå ut ikväll men det är ju ingenting som vi har planerat liksom. Vi brukar alltid planera innan men det kan ju vara kul att göra lite impulsiva saker ibland också. Jaa vi får väl se vad kvällen har att bjuda på, men imorgon är det 100 % att vi ska ut! No matter what! Har ändå lite ”in case att vi inte går ut” planer idag. Ska träffa ”pad dau” , haha hon saknar pockie så mkt😛 Sen så har jag fixat mig en ny soffa som ligger i lastbilen så jag tänkte bära upp den i lägenheten idag, förhoppningsvis är dau en stark kvinna😉 Hehhehe! Men uff vad sugen jag är på att gå ut idag. Det är så fint väder juu.. Update later😉

Posted on maj 6, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

