Förhållande?! – Inte min grej!

Hmm jag vet faktiskt inte om det passar mig just nu asså. Innan fanns det ingen och nu finns det flera stycken men ingen duger för mig. Känns så elakt att säga så men jag känner mig aldrig nöjd. Blir bara mer och mer krävande och det är inte snällt av mig att göra så mot någon. Jag vet inte hur jag ska förklara ^^ Jag tror det är lika bra att avbryta innan det blir helt seriöst asså. Hmm, jag jobbar ju varje dag och nu när jag har pockie så är det klart att jag har mindre tid. Flytten är inte klar än heller, asså hur skulle jag hinna med en kille då? Om jag inte ens hinner med mig själv. Just nu känns det som att det blir för krävande att ha en kille, som jag ska bry mig om som jag ska älska som jag ska sakna hela tiden. Alla dom känslorna borde ju komma av automatik. Men dom gör inte det. Jag bara tvingar fram det, och det är ju inte äkta alltså. Så jag tror inte att ett förhållande är något för mig just nu! Jag har mycket annat att tänka på liksom. Jag är ung och singel och jag måste ta vara på den tiden. Ingen ska kunna ändra på mig. Jag är ju den jag är, och det kommer alltid att vara så. Hehe daaau — > U break it, u buy it !

Posted on maj 7, 2011, in ♀ thought's n' feelings. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

