Tornado i mitt huvud!

Jag skriver inte här för att jag vill att någon ska tycka synd om mig! Isf kan du sluta läsa redan nu! Här skriver jag allt jag har på hjärtat! Det är min blogg så be prepared😉 Här kommer allt som snurrar i mitt huvud just nu!

Min vikt. (som vanligt) jag har failat så många gånger dom senaste veckorna och jag fattar inte varför! Dom här dagarna har jag ätit som en galning, asså min mun går hela tiden utan stopp! Helt sjukt att jag orkar. Känner mig helt uppsvälld av allt jag stoppat i mig. Som en ballong men istället för att det är luft i så är det massa fett och socker i ! Äckligt ! Motivationen har helt försvunnit och jag vet inte vad jag kan göra för att den ska komma tillbaka?! Första gången på shakes, då trodde ingen att jag skulle klara det, dom trodde att jag skulle faila efter kanske någon dag bara. Och det var det som fick mig att fortsätta.

Latmasken… är tillbaka. Inte bra! Varje morgon när jag vaknar bestämmer jag mig för vad jag ska få gjort under dagen, men efter 3-4 timmar på jobbet kommer latmasken fram och vi bara latar oss! Jag märker att det smittar av sig också, vilket inte är bra alls! Personalen får aldrig bara stå och glo!!! Men på ngt sätt ser jag till att dom jobbar iaf, men under tiden medans dom gör det så sitter jag !!!! Jag bara sitter och tänker, vad ska jag göra, och hur ska jag klara det?!

Lägenheten. Jag vet inte varför men jag är inte nöjd, jag trivs inte. Eller så är det något som stör mig bara.. Det är bara så jobbigt att flytta in i en lägehet och veta att man snart måste flytta igen. Man orkar inte fixa i ordning allt och packa upp allt och göra det fint hemma när man vet att allt ska ner i kartonger och IKEA påsar snart igen. Jag är så jävla trött på det. Det kan bero på det. När jag kommer hem varje dag vill jag inte ens göra något. Jag vill bara lägga mig och inget mer! Jag får ingen lust att ta tag i tvätten eller attstäda eller fixa till det fint liksom. Åååhhh det gnager inom mig!!

Vänner. Vänner som man håller så kära och man är så rädd att förlora dom! Jag vet att ni förstår att jag har mina dåliga och bra perioder. Men vad ni kanske inte vet är att när det blir såhär så blir jagmer och mer tillbakadragen. Jag vill inte bli sån när jag är deppig. Men jag blir så. Jag isolerar mig själv med mig själv inne i lägenheten. Kanske inte svarar på samtal eller sms. Bara för att jag måste komma på en lösning för mina problem först så jag kan må bra och njuta av det sociala livet. För om jag inte mår bra med mig själv så hur ska jag då må bra i det sociala livet då?! Jag hör inte av mig osv. Asså jag menar, om jag inte är nöjd med mig själv och bara koncentrerar mig på en sak hela tiden, hur ska jag då kunna slappna av med mina vänner och verkligen njuta av den tiden jag spenderar med dom. Skapa minnen med dom om jag bara tänker på det dääär!!  Det som är så skönt är att när min vikt ligger under 59, då är allt bra!!! Då tänker jag inte på ågot annat, jag bara njuter och har roligt! 

Nägon?! Jag känner mig ensam på något sätt.. -jag har ju precis skaffat pockie och han är helt underbar! Men jag menar någon som jag kan se upp till, någon som jag vill ska blir stolt över mig. Någon som jag kan finnas i min vardag, någon som bryr sig. Och någon som kan göra mig glad. Någon att komma hem till och ta hand om. Även om jag saknar kärleken sååååå mycket så är jag så kräsen. Jag har mina krav, som en lista!! Men det är inte bra! Jag vet, men så är det bara! När jag jobbar så mycket är det svårt att få till det också. Men mooojii har lärt mig en sak i alla fall. Jag förtjänar det bästa! Mycket bra ord där!

(det finns ju en flört, och hr kunnat träffa honom hela veckan om jag ville, men jag skäms. jag trivs inte just nu)

Posted on maj 12, 2011, in ♀ thought's n' feelings. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

