Slut på tramset!

Yes nu jävlar har jag bestämt mig och jag kör minst 2-3 veckor på shakes IGEN! Och ingenting ska komma i vägen. Idg känns det verkligen som jag har bestämt mig! Har skaffat mig en kontakt person också .. Hhahahah! Så det så! Idag har det varit mycket jobb här på förmiddan och det är mycket kvar. Så jag har fullt upp hela tiden. Ikväll efter jobbet ska jag till Dau och hjälpa henne plugga lite körkort😉 Skojj skojj, men shiiiit vad mycket jag har glömt av teorin asså. Jag skulle aldrig klara körkortet om jag gjorde det nu.. Så ser dagen  ut idag i  alla fall. Skriver kanske senare hur allt gått😉 Pussss !

Posted on maj 13, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

