Myskväll med Li, lillebror och Lilsis!

Jag åkte till Pappas tjej igår, och käkade lite mat. Hon är så söt. Hon är som en barnvakt nu typ. Fast en snäll sådan. hhaha! Hon lagar mat till mig hela tiden och frågar om jag är hungrig, säger att jag ska köra försiktigt, frågar om jag behöver handla.. Hur underbar kan man bli liksom.  Men iaf, när jag kom dit så käkade vi, kollade lite på prisonbreak. Medans lilsis lekte med Pockie. Så söt! Jag ska snart åka och öppna i butiken, sen ska jag hämta dom och skjutsa dom till skolan.

Hmm, hoppas Malin vaknar snart och bokar min biljett. Har ju planerat en ”Malin-Trip” den 27e – 30e maj. Fan på tiden att vara ledig efter 4 veckors jobb.🙂 Omg, vad jag längtar efter ungarna och bara komma dit och leka och prata sönder mig med Malin som vanligt. Om allt! Och äta hennes underbara mat. Hmm, borde kanske sno med mig lite receppt hem dåå ! Nee nu kommer personalen snart till jobbet, så I better get goin’ ! Pusssssss

Posted on maj 17, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

