Slapphelg hemma!

Skööönt att vara ledig! Det var liksom ett bra tag sen jag bara fick slappa hemma. Mmmm jag njuter av varje minut. Nu ligger jag hemma och kollar på film. Har redan kollat på en fil idag, Den var skit bra, Jumanji hette den. Den är från 1995 tror jag, gammal film med Robin Williams. Värd att se! Nu ska jag snart gå och hämta sista tvätten och vika den fint på soffan, för jag har ingen plats i garderoben. Den är proppfull! Imorgon är det jobb igen och nu längtar jag faktiskt. För nu har jag vilat ut mig och jag kommer vara pigg på jobbet imorgon! Bloggen är litte off just nu, händer mycket på jobbet just nu, så jag har inte riktigt tid för att blogga hela tiden, men glöm inte titta in lite då och då, inläggen kommer inte sluta ploppa upp!😉 Pussss

Posted on maj 22, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

