Telefonist!

Hahaha, jag känner mig som en telefonist idag. Det enda jag har gjort idag är att ringa runt till alla. Sen ringa tillbaka och sen ringer dom tillbaka till mig osv. Det har varit kaos helt enkelt. Men men kaoset närmar sig sitt slut för idag. Resten av dagen ska jag försöka hinna med att göra så mycket som möjligt på husgeråd. Mimi är här idag och hälsar på mig också så det är bra!!! Sällskap på jobbet är aldrig fel.😉 Jag tänker på framtiden och massor med planer. MMmmmmmm vad mysigt och bra! Om ni bara visste, ni har ingen aning om vad jag väntar!!! Paradiset, och jag är så jävla glad!!!!!❤

Posted on maj 23, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

