Mys framför Tvn!

Har slappat hela eftermiddan medans jag har tvättat. Ligger i sängen och kollar på tv. Det har varit Hells Kitchen och Big Brother och nu är det American Idol. Oj oj vad jag känner att mina ögon är trötta på den där skärmen där borta, och den jag har framför mig nu! Undrar vad jag skulle göra utan tvn eller datan.. Kanske borde göra något ändå, hmmm! Det får  nog bli en cykeltur lite senare och kolla runt lite vad folk gör! 

Posted on juni 2, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

