Skrivbordet rensat – Check!

Så skönt att äntligen få det rent, fint och sorterat på bordet. Hatar när det ligger massa papper överallt. Jag slängde typ hälften av allt som låg här! Har suttit och ringt och ringt och ringt idag, känner mig som en telefonist ibland. Men men det ingår ju i arbetet. Har gjort klart bokföringen för denna veckan också och så har jag packat ner pärmarna som jag ska skicka till revisorn på tisdag. Men jag har inte bara suttit på kontoret idag, jag har också varit ute i butiken och fyllt på med varor. Fyllt alla tomma hyllor med varor! Men det känns som att, hur mycket man än jobbar så blir man aldrig klar. Asså jag skulle kunna stänga butiken i 2 månader och alla anställda jobbar som vanligt, och vi skulle ändå inte bli klara! Evighetsjobb! Jaja, nu är klockan 16, och eftersom det är Kristi Himmelsfärd idag så stänger vi nu! Hörs sen där hemma! 

Posted on juni 2, 2011, in ♀ workin'. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

