Allt för mig!

Från och med idag ska allt jag gör, bara vara för min egen skull. Jag ska göra vad jag vill och skita i alla andras åsikter. Så länge jag är nöjd är allt bra. Det är det viktigaste! Jag vet att jag är super snygg, även när jag är helt naturell. Så det är klart folk konkurrerar med mig och försöker få fram nån sorts tävling! Löjligt! Men i alla fall, jag låg och tänkte ut det här igår kväll. För jag har alltid brytt mig så mycket om andra, till och med mer än mig själv. Följt andras vilja istället för min egen! Jag vet vad jag vill göra och jag ska göra allt jag vill, från och med nu. Så är det bara, sen om ingen vill acceptera det, then fuck ya´ll !!!!!!!!!!!!!

Posted on juni 3, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

