Lunch!

Yes, äntligen har jag lunch! Shake med vatten dåra! Vanilj shake blev det till lunch. Ingen kanel i denna gången. Skulle egentligen gått på lunch kl 13.30 men det kom varor så magen fick vänta en liten stund! Men de e okej. Nu är jag mätt i alla fall. Sitter i kontoret med min vattenkanna. 1,5 liter kvar idag att dricka. Men en sak som är jobbigt är att vågen här på jobbet visar olika från den som är på XtraVaganza, så om jag vill väga mig nu här på jobbet så kommer jag bli jätte glad, men sen när jag kommer dit och ska väga mig kommer de visa mer än här! Sugit! Idag har jag tänkt att laga lite matlådor idag, men jag vet inte vad jag ska göra för ngt. Några idéer? Det ska vara LCHF då! så ni vet. 

Posted on juni 3, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

