Stängning & Straffträna!

Fan också, nu har jag torskat igen.. Men jag och samuel beställde hem några piller / kapslar som vi ska prova. En burk med 90 st i som vi ska dela på. Lepigen X strong hette dom. Dom skriver att man kan gå ner upp till 10 i månaden med dom. Men jag ska också  prova dom andra som S har provat, han gick ner 8-9 kg på 2 veckor bara så… Vi får väl se hur dom funkar!! Jag minns att jag hade en sorts kapslar för länge sen, och den mådde jag bara illa av. Köpte dom på optimumdiet, inte bra alls ju! Men nu ska jag stänga butiken, räkna kassan och sen cykla runt hela stan för att bli av med det jag fått i mig! Hhhaha! Hörs sen😉 Pusss

Posted on juni 3, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

